آمریکا:حمله به رفح را تایید نکرده‌ایم | ارسال بمب به اسرائیل را کوتاه مدت متوقف کرده ایم حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه سه شهید و ۱۶ زخمی برجای گذاشت + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف
سرخط خبرها

سرلشکر سلامی: فضای مجازی راوی رسواکننده و سیاست واقعیت دشمن است| دشمن می‌خواهد جوانان حجاب‌گریز شوند

  • کد خبر: ۱۱۹۸۶۷
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
سرلشکر سلامی: فضای مجازی راوی رسواکننده و سیاست واقعیت دشمن است| دشمن می‌خواهد جوانان حجاب‌گریز شوند
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه رسانه و فضای مجازی یک میدان بزرگ بین جنگ ما و استکبار است، تاکید کرد: دشمن می‌خواهد جوانان ما حجاب‌گریز و نمازگریز بوده و اندیشه‌های باطل غرب را جاری کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اجتماع بزرگ «روایت جهاد» که با حضور مشترک ۶ هزار نفر از گروه‌های جهادی و فعالان فضای مجازی بسیج در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: عاشورا قله عظیم و دست نیافتنی همه فضائل عالم هستی است، مردان و زنانی که در آن واقعه عظیم نقش آفریدند و جاودانگی اسلام امتداد شهادت آن مجاهدان تاریخ اسلام و بشریت است.

وی گفت: شما و شهیدان بر عهد و گفتار خود صادق هستید، قول و فعل شما یکی است، امروز آمده‌اید در جوار بارگاه شریف و نورانی احیاگر مجد و عظمت مسلمانان در این دوره جدید باشید. اکنون هستید، هم در میدان و هم در عالم آرزو، وجودتان یک دنیا دشمن را عقب رانده و سیاست‌های دشمن را ناکام گذاشته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شما مردان و زنان، هنرمند در شکستن کاخ آرزو‌های دشمنان هستید، تاریخ جریان دارد، حق جاری است، باطل صف کشیده و امام در میانه میدان است و شما به او لبیک می‌گویید و دشمن ورای مرز‌ها در گریز از تعقیب شماست.

سردار سلامی ادامه داد: به ژرفای عمق جبهه دشمن نگاه می‌کنید، شمشیر‌ها را از نیام کشیده و در حال تعقیب دشمنید و او در حال گریز است، امروز می‌توانید به شرق مدیترانه بروید، در لبنان تا بیش از یکصد هزار موشک برافراشته و دست‌های بر ماشه گذاشته جوانان حزب‌الله را ببینید.

وی گفت: می‌توانید صهیونیست‌ها را بببینید که دیوار‌های بتنی چند صد کیلومتری را به دور خود کشیده‌اند، اما خانه آن‌ها عنکبوتی است، می‌توانید فلسطینیان را در غزه، قدس و رام‌الله ببینید که چگونه مردان مقاومت مقابل صهیونیست‌ها محکم ایستاده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: می‌توانید در عراق، افغانستان، بحرین و یمن شکوه مجاهدت متولد شده از درون یک انقلاب باشکوه را ببینید، به ایران نگاه کنید تا قدرت شکل یافته از مردم صف در صف قد کشیده برای حمایت از استقلال، آزادی، اسلام و ولایت را ببینید که شما خود قلب این تشکل جهانی هستید.

سردار سلامی عنوان کرد: شلیک موشک به سمت مواضع، تصرف شناور‌ها و اسقاط هواپیما‌های دشمن را دیده‌اید و این واقعیت‌های بزرگ نشان از آن دارد که شاکله دفاعی و قدرتمند اسلام شکل گرفته است. خداوند راضی شد و امام حسین (ع) شهید و اهل‌بیت آن حضرت اسیر شوند، تا هیچ بهانه‌ای برای هیچ کس برای ترک میزان جهاد باقی نماند و نابرابری و قدرت بهانه‌ای برای ترک میدان قدرت یا سازش با دشمن نباشد، مسلمانان در حقانیت خود پیروزند و این پیام بزرگ نهضت عاشورا بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: راه بسته، اما دشمن به دنبال بازگشت است و می‌خواهد نقطه رجعتی بگذارد، البته این آرزو با او میلیارد‌ها سال نوری فاصله دارد، اما دشمن ما همواره با محاسبات غلط سیاست می‌ورزد، امروز دو نقطه اصلی را هدف گرفته و نبرد خود را با ملت‌های مسلمان آغاز کرده و هدفش فلج‌کردن جوامع مسلمان بوده، او از این هدف دور شده، اما این در نیتش وجود دارد از این رو تحریم‌ها را علیه مسلمانان آغاز کرده است.

سردار سلامی ادامه داد: دشمن ناکام مانده و دریافته ملت بزرگ ایران به برکت هدایت‌های رهبر بزرگوارش و کمک بسیجیان که مظاهر نزول ملائکه الهی بر این سرزمین هستند، رویاروی او ایستاده‌اند. کمک‌های مومنانه شما آلام‌بخشی از جامعه ما را سبک کرد، شما بسیجیان بیرق‌داران نشاط و سفیران مظهر خلق عظیم، اسوه حسنه و تجسم پیامبر اسلام هستید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیج را فرمول حل همه مشکلات و سختی‌های جامعه دانست و گفت: بسیج مخلوقی اعجازبرانگیز از خدواند متعال است که در نقشه امام راحل و فضای ذهنی رهبر معظم انقلاب نقش بست تا این لشکر بزرگ را برای حل مشکلات کشور آماده کند.

سردار سلامی تاکید کرد: دشمن در فضای فیزیکی شکست خورده و راه نجات نظامی بر او بسته است، از این‌رو یکی دیگر از ترفند‌های دشمن راهی برای تسخیر قلب‌ها و ذهن‌های جوانان مسلمان است. رسانه و فضای مجازی یک میدان بزرگ بین جنگ ما و استکبار است، دشمن می‌خواهد از فرزندان این امت هویت‌زدایی کرده و جوانان ما را نسبت به تاریخ شکوهمند انقلاب و دستاوردهایش در معرض شک قرار داده و اعتماد و ایمان جوانان ما را سست کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد جوانان ما حجاب‌گریز و نمازگریز بوده و اندیشه‌های باطل غرب را که چیزی جز اسارت و بردگی در دنیای جهالت مدرن نداشته جاری کند، او هرگز خیرخواه ما نیست، در این جبهه تقابل بدانید در کدام سوی واقعه باید ایستاد. فضای مجازی راوی رسواکننده و سیاست واقعیت دشمن است، به ملت آگاهی بخشیده و بدانید شما بر حقید. در جغرافیای فضای مجازی و حقیقی هیچ جزء خنثایی وجود ندارد، اینجا یک سرزمین جنگ جدید است، دشمن می‌خواهد روایت‌های جعلی و معکوس از شکوه انقلاب ما ایجاد کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما در علم، فناوری، صنعت، دفاع و بهداشت پیش رفته و در میان فضای تحریم توانسته‌ایم کشور را مستقل کنیم، شما افسران جنگ نرم با اعتماد به نفس و توکل بر خداوند کار را ادامه دهید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->